Aanvraag of wijziging handtekeningenkaart

Voor het aanvragen of wijzigen van de handtekeningenkaart is het noodzakelijk dat de handtekeningenkaart (opnieuw) volledig wordt ingevuld en ondertekend. U geeft dus niet alleen de wijzigingen door, maar u vult de handtekeningenkaart volledig in zoals deze er na de wijziging uit moet zien.

Er moet van elke op de handtekeningenkaart vermelde tekenbevoegde alsmede van de ondertekenaar(s) een kopie van een geldig legitimatiebewijs worden bijgesloten (tenzij het Agentschap van die persoon al een kopie van een nog geldig legitimatiebewijs heeft).

Stap 1: Vul het onderstaande formulier in en laat deze tekenen door de tekenbevoegde(n).

Formulier aanvraag of wijziging handtekeningenkaart

Stap 2: Voeg het ingevulde en ondertekende formulier en de kopieën van de geldige legitimatiebewijzen als bijlagen toe aan een mailbericht. Door hier te klikken opent u het juiste mailbericht.

Het Agentschap zal uw wijziging per mail bevestigen.